BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday, October 4, 2009

心情

从几何时我的世界变得那么灰暗,
从几何时我过着没有彩虹的日子。

为什么我会听到这样的事,
为什么你会对我说那样的话,
你知道那样说会吓到我吗?
你知道那是一种伤害吗?

我很讨厌男生对我说不敬的话,
可能我有个不堪的阴影,
我很不喜欢听到那种话,
对我来说很肮脏。

可能你只是开玩笑,
可是我无法接受你那样的说法。

我的眼泪是为我自己而流。

时间越来越靠近,
我越来越害怕。。
可是我避都避不了。

2 comments:

hyacinth said...

who offend you o??"kek" you until go to sleep..aiyo..our BAD people group member is bullying by people liao..it seems its time that both BAD group members take action on that people lo...we wanna go to sha sha sha loh..

Anonymous said...

haha just a kid, he say somethin tat i din like to hear, i tell u wat he told me when we meet..i reali so angry o...haiz...